dinsdag 30 juni 2015

Zondag 28 juni Freudenberg Kleinheubach 18 km

Het is bladstil en het water van rivier de Main stroomt bijna geruisloos voort. Wat een rust als ik hier loop. Alleen zijn het de ganzen die vreselijk veel herrie maken. Het gezang van andere vogels is het aanhoren meer dan waard. Wat is dat toch mooi in de stilte. Ik loop langs de rivier over het fietspad, een enkele hardloper en fietser kom ik tegen. Aan het begin van Miltenberg koop ik een paar broodjes . Dat kan hier op zondag, er zijn bakkerijen die open zijn tot twaalf uur. Dat vind ik heel handig. Bijna aan het eind van Miltenberg staat een slot in de bergen. Vanaf dat slot is een muur gebouwd naar beneden. Deze muur is een paar meter hoog en komt uit bij een mooie bovenburen die over rivier de Main gaat. Daarna loop ik door naar Kleinheubach. Hier sta ik op een camping met weinig voorzieningen. Mijn tent staat aan het water. Plezier bootjes, speedboten en rebooten varen heen en weer. Na dat de speedboten voorbij zijn klotst het water tegen de walkant. Vanuit mijn tent kijk ik naar een klooster die bovenop een berg staat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten