donderdag 11 juni 2015

Woensdag 10 juni. Fonetische. Je na. 19 km

Nog steeds loop ik stroomopwaarts langs de Saale, en dat duurt nog wel een paar dagen. Op deze route kom ik al flinke bulten tegen waar ik over heen moet. n Vos springt voor mij uit het tarwe veld de weg op, en rent weg. Deze rivier kronkelt door dit mooie landschap. Het pad dat ik loop gaat gelukkig niet met de rivier mee, die gaat gewoon recht door. Als ik mijn kar aan de kant zet om een broodje te eten, komt er een fietser aan, en zegt de man smaakt het broodje. Ja lekker een broodje kaas. Rond tien uur gaat de temperatuur aardig omhoog naar denk ik twintig graden. Het pad is zo aangeled dat ik door geen enkel dorpje ga. Dat is soms wel lastig , want ik kan dan ook geen brood kopen. Voor de middag ben ik op de camping. Als ik er niet ben zoekt u maar een plaats. De receptie gaat om 16.00 uur open. De eigenaar is aan het gras maaien. Hij komt op me af en zegt aan die kant rijden geen auto's. Dus zet ik daar mijn tent maar neer. Vanmiddag ben ik met de tram naar de stad gegaan, op zoek naar een schoenmaker. Mijn schoenen moeten voorzien worden van nieuwe hakken. In een winkelcentrum zit een Mister Minnet. Morgen kan ik mijn schoenen weer ophalen. Om 16.00 uur meld ik me bij de receptie en betaal voor twee nachten. Dat is alweer een snipperdag, zo hou ik er niet veel over. Ik weet niet of mijn baas dat wel goed vind. Maar ja, met nieuwe hakken kan ik weer 1000 km voort. Ik denk dat ik dan wel thuis ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten