zondag 21 juni 2015

Woensdag 17 juni Bamberg /Bug. Erlangen/Dechsendorf. ,51 km. 20 km per bus

Rond zes uur ben ik start klaar. Nog even de route in mijn telefoon zetten. Nou dat kan ik wel vergeten, geen internet bereik. Daar koop ik dan zo,n dure kaart voor van Hotspot. Ik heb er een half uur plezier van gehad i p v 24 uur. Dat dus nooit meer. Dan maar weer op de kaart af gaan wat ook heel goed gaat. Eerst loop ik richting Frensdorf. Dat is zo'n tien huizen dorp. Daarna passeer ik Hermsdorf. Ondertussen ben ik diverse kleine riviertjes overgestoken. Langs sommige riviertjes loop ik een paar kilometer. Dan hoor ik de bomen ruisen, de vogels fluiten en het water soms hard stromend en soms voort kabbelend. Dit tezamen geeft energie en rust. Ik loop hier toch echt in een paradijs. Ik loop door naar Hochstadt a de Aisch. Dan volg ik een paar kilometer de Aisch. Maar geen camping. Ik zie een bus staan waarop staat Erlangen. Even vragen aan de chauffeur of die weet waar de camping is. Hier is geen camping zegt de chauffeur. Stap maar in want in Dechsendorf is een camping en daar kom ik langs. Ik wil een kaartje kopen , die heb Ik niet vandaag gratis. Híj helpt me mijn kar de bus in. Híj zet me af midden in het bos, en vertelt hoe ik moet lopen. Ongeveer vier kilometer is het nog. Om twee uur ben ik op plaats van bestemming. Alleen tot drie uur moet ik wachten. Dan koop ik eerst maar een broodje en een kopje koffie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten