zondag 28 juni 2015

Vrijdag 26 juni Triefenstein/Main. Bestenheid 16 km

Als ik vertrek volg ik eerst een paar kilometer rivier de Main. Daarna ga ik via een brug naar de overkant waar ik de bergen in ga. Ik mag nu klimmen naar 650 meter over vijf kilometer. Mijn conditie is goed. Boven aangekomen ben ik drijfnat. Onderweg passeer ik nog een klooster dat boven op de berg staat. Dalen doe ik net zo snel als klimmen. Wel moet ik goed om mijn knieën denken, verend naar beneden lopen. Soms zou ik willen dat ik telescoop benen had. Dan kan ik ze links of rechts wat uitschuiven zodat ik waterpas blijf lopen. De wegen en paden liggen heel vaak schuin. Bij Kreuzwertheim ga ik via een brug weer naar de overkant van rivier de Main. Rivier de Main heeft een lengte van 155 kilometer staat hier op de camping te lezen. Nou weet ik niet of het de vaar lengte is of de hele lengte vanaf het ontspringen. Om half tien loop ik de camping in Bestenheid op. Vanmiddag ben ik lekker wezen zwemmen in het zwembad naast de camping. Dat is alweer een tijdje geleden dat ik heb gezwommen. Hier fris ik wel weer van op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten