zondag 28 juni 2015

Donderdag 25 juni Zellingen. Marktheidenfeld. Trirfenstein 25 km

Ik vertrek lekker op tijd, alhoewel ik me heb verslapen. Dat komt vast door het treinverkeer wat hier langs dendert. Als zo'n trein langs komt met zo'n veertig tot zestig wagons geeft dat een oorverdovend lawaai, maar later val ik als een blok in slaap. Verslapen dus. Het is mooi weer, droog maar een beetje heiig. Ik loop vandaag naar Marktheidenfeld waar een camping is. Op deze route passeer ik een aantal kleine dorpjes. Helaas loop ik over een hoofdweg, daar is niet zo veel aan. Wel mag ik een paar heuvels beklimmen, en ga ik naar ongeveer vijfhonderd meter . Het valt mee, het gaat geleidelijk aan. Als ik in Marktheidenfeld aankom is er geen camping, die is tien kilometer terug. Als je een camping zoekt in een plaats moet je goed opletten. Want Kreis is de omgeving van de plaats, dus het kan zijn dat er in de plaats waar je zoekt helemaal geen camping is. Zoals ik al meerdere keren mis greep. Ik ben zes kilometer door gelopen naar Trirfenstein/Main. Morgen weer verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten