zondag 21 juni 2015

Zaterdag 20 juni, snipperdag

Vandaag lekker uitgeslapen tot 7.00 uur. Rustig aan mijn ontbijt gegeten en daarna douchen want gisteren ben ik zo in mijn mandje gekropen. Ik was nogal moe van al die heuvels die ik op en af moest klimmen. de heuvels zijn niet hoog maar de hellingen zijn wel erg lang soms. Dat kost erg veel energie. Nog even wat broodjes halen in het dorp en daarna mijn kleren wassen. Op de terugweg staan twee mannen een wegwijzer in de grond te slaan voor een oldtimer tractor show. Je kont toch ook wel, zeiden ze.  Lekker bier drinken en vlees eten. Daarom zijn de mannetjes hier nogal stevig van postuur. Vannacht heb ik nog liggen naaien. In mijn zijden binnenzak zit een grote winkelhaak. Dus heb ik naald en draad ter hand genomen en het gat zo goed mogelijk proberen te dichten. Het is geen super naaiwerk maar het zit aan elkaar. Het weer is wat wisselvallig. Zo schijnt de zon en zo regent het. Mijn tent is net zo'n weerhuisje. Tentje open, tentje weer dicht. In de avond wordt het wat beter weer, maar ik vind het nog steeds koud.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten