zondag 28 juni 2015

Woensdag 24 juni Kalte Quelle/ Wurtzburg. Zellingen 23 km

Gisteravond heeft het nog geregend. Maar als ik wakker word is mijn tent droog. Het is nog wel bewolkt maar niet meer zo koud. Als ik vertrek ligt iedereen nog te slapen. Als ik richting Wurtzburg loop moet ik eerst een paar kilometer over een industrieterrein, voor ik in de stad zelf ben. Door de stad volg ik rivier de Mainz, waar hier en daar een cruiseschip ligt aangemeerd. Een cruiseschip gaat door de sluis. Het past allemaal maar net. Aan weerszijden is nog vijfentwintig centimeter ruimte . Een klein stukje ga ik door de stad om een punt af te snijden. Daarna kom ik weer uit bij de rivier en richting Zell. Dit stadje ligt een paar meter hoger dan waar ik loop. Hardlopers en fietsers gaan me regelmatig voorbij of komen me tegemoet. In Erlabrunn ga ik toch maar even mijn voorraad aanvullen. Anders heb ik straks niets te eten. Voor de middag ben ik in Zellingen en staat mijn tent. Eerst een broodje eten en dan even slapen. Dat heb ik wel verdiend vind ik. Rond drie uur begint het warmer te worden en de lucht wordt weer helder. Om half vijf zit ik lekker te genieten in de zon bij vijfentwintig graden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten