zaterdag 2 mei 2015

Dinsdag 28 april Klanovice Ostra 28 km

Dat ik vanmorgen vertrok was het wel bewolkt maar droog. Na ongeveer twee uur lopen voelde ik toch wat natte wind . Dit is nog te weinig om het regenpak aan te trekken. Maar al gauw veranderde de natte wind in regen, en langzamerhand ging het steeds harder regenen. Omdat ik in het bos loop heb ik er niet zoveel erg in tot ik op de open vlakte kom.  Snel het regenpak aan trekken en de kar afdekken en hobbelen maar weer. In het bos zie ik een hele koppel herten en Vlaamse gaaien, en vinken. Het hele bos staat vol met witte bloemen, wat een prachtig gezicht. Maar eenmaal uit het bos krijg ik de volle laag. Langzamerhand wordt ik drijfnat , mijn schoenen staan vol water. Door dit weer is het tempo ver te zoeken. Eenmaal op de camping mag ik ook mijn tent opzetten in de regen. De binnenkant is net zo nat als de buitenkant. Maar het mag de pret niet drukken, morgen is het hopelijk mooi weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten