dinsdag 28 april 2015

Maandag 27 april

Wat een verrassing i p van regen krijg ik mooi weer . Vorige week was de voorspelling nog regen en een temperatuur van 9 graden. Nu hoef ik de jas niet aan en na n uur trek ik de trui ook uit omdat het behoorlijk warm is. De start is niet zo goed, want na 1 km heb ik bandenpech . Nee geen lekke band hoor, want dat kan niet met massieve banden, maar er brak een bantje van mijn tuig . Dus het naaigerei maar ter hand nemen en de boel maar weer vast naaien. Zo dat is weer voor elkaar en kan ik mijn weg weer vervolgen. Ik loop door Praag met de beschrijving die de receptionist voor mij heeft uitgeprint. De weg door Praag is lang en recht, maar wel heel veel mooie bouwwerken. Met regelmaat loop ik langs houtsculpturen, ook daar zijn ze hier kunstenaars in. Als ik  PocernicePocernicePocerniceuct overloop moet ik helaas terug omdat de weg is opengebroken. Nou ja het is mooi weer, ik mag ongeveer twee uur omlopen. Dus i p v half drie kom ik om half vijf aan op de camping. Met alle vriendelijkheid wordt ik ontvangen bij de receptie, ik betaal en vraag of men de route wil printen naar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten