zondag 3 mei 2015

Zondag 3 mei Hradek nad Nisou Rustdag

Tussen de zilverberken staat mijn tent, naast een elektrapaal waar ik mijn telefoon kan opladen. Dat is wel lekker, anders moet ik het poortgebouw steeds in de gaten houden. Gisteravond speelde de muziek door tot half één. Nou ja muziek, het was meer boenke boenke boenk. Ik kon er geen muziek uithalen. Ongetwijfeld zal de jeugd het mooi vinden. Dat zeiden waarschijnlijk onze ouders ook dat de Beatles en Rolling Stones ons tijdperk binnen vielen. Vanmorgen eerst wat kleren gewassen, anders ga ik zo ruiken. Als ik na de was de stoute schoenen aantrek en naar Hradek nad Nisou wandel is het mooi weer. Ik kom uit op een groot plein met natuursteen bestrating. Midden op het plein is een driekwart cirkel gemaakt. In die cirkel staan drie plaatsnamen. Deze wijzen elk in de richting van de plaats. Een naar Liberec in Tsjechië een naar Bogatynia in Polen en een naar Zittau in Duitsland. Er is hier een drielandenpunt. Nog even rond gekuierd en weer terug naar mijn mobile home. Morgen ga ik weer verder , kijken wat er nu voor obstakels tegen kom .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten