zondag 17 mei 2015


Dinsdag 12 mei Deutsch Baselitz - Bernsdorf 18 km 

Om 5 uur ben ik wakker. De biologische klok doet het goed. De druk is van mij kleine teen, dat voelt goed. In deze omgeving zijn heel veel kleine en grote meren. Ongeveer 1 uur loop ik door het bos, daarna houdt het bospad op. Of ik moet een rondje lopen maar dat wil ik niet. Langs de hoofdweg dan maar weer. Eerst over het fietspad en dan over de weg zelf. Aan het einde van het fietspad trek ik mijn gele vest aan voor de veiligheid. Uiteindelijk kom ik in Bernsdorf aan. Drie km verder dan ik in het hoofd had. Het is niet zo erg, want dan hoeft ik morgen nog maar 17 km. Om 9 uur loop ik al in de korte broek. Het is prachtig zonnig weer. Vanavond komt een buurman vragen of ik bij hun kom zitten, dan zit ik niet alleen. De barbecue wordt aangestoken en na enige tijd gaan de braadworsten erop. Om half negen zitten we binnen met de braadworsten, omdat het begint te onweren en te spoelen van de lucht. Even later gaat de tv aan want er is voetbal. Bayern-Barcelona, geloof ik. Met de rust ben ik gaan slapen. Ik ben verkouden aan het worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten