woensdag 6 mei 2015

Woensdag 6 mei Schonbach Konigstein. 20 km

Niet zo vroeg vertrokken . Eerst loop ik n paar km door het bos. Merels, lijsters en jawel de spechten doen erg hun best om van zich te laten horen. Dat is zo mooi. Dan mag ik de eerste berg weer bestijgen. Hij is niet zo hoog ) ruim 500 meter) , maar wel heel lang. Zo krijg ik er nog n paar. Ik loop hier dan ook door het Oostgebergte. Als ik net voorbij Mittelndorf ben , ga ik op een rustplaats even wat tanken. n Broodje met n gekookt ei,een met vlees wat radijsjes en vla toe. Erg lekker. Na een half uur ga ik weer met maat 43 links en 43 rechts weer aan de wandel. Het is goed wandel weer , bewolkt en aardig op temperatuur. Om half drie ben ik in Konigstein op de camping. Als ik alles heb geïnstalleerd begint het te regenen. Tot nog toe heb ik nog geen spectaculaire dingen meegemaakt .

1 opmerking:

  1. De kaart is weer actueel.

    https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zvV2oaV5BWzE.kWdFqeZP6mik

    BeantwoordenVerwijderen