zondag 24 mei 2015

Donderdag 21 mei, Mahlow - Klein Machnow, 20 km

De zon schijnt als ik mijn tent open doe. Wat heerlijk, mijn tent is droog! De maatjes 43 links en rechts gaan weer stappen. Ik word door het bos gestuurd, wat je niet zou zeggen als je in een stad loopt. Het bos is maar een paar km dan ben ik in de open vlakte waar ik tarwe velden en grasland zie. Na een half uur loop ik langs een grasland waar een paar hoge palen staan. Op een van die palen zit een buizerd. Gauw een foto maken. Helaas, hij vliegt alweer weg. Jammer. Daarna mag ik eens tukje over een industrieterrein wat weer overgaat in een bos. Het wemelt van de torren, wormen en slakken. voor de vogels zijn dat lekkere hapjes. Ze vliegen dus ook af en aan. Wat hebben ze het druk! Het laatste stukje loop ik door de stad. Hier zijn bouwvakkers druk bezig met het verbouwen en nieuw bouwen van huizen. Er staan hier heel veel grote mooie huizen. Een lust voor het oog. de omgeving is prachtig groen en nog steeds vrij vlak. Nog 2 km loop ik langs een kanaal door het bos. Dit is wel wat heuvelachtig. Het is boomstronk struikelen en de Wheelie goed in bedwang houden. Die rijdt in een hoek van 45 graden achter mij aan. Daar gaat wel wat energie in zitten. Vlak voor de camping is een sluis en een brug waar ik overheen moet om op de camping te komen. In de sluis ligt een vrachtboot en een aantal plezier bootjes. Uiteindelijk kom ik aan op een camping aan het kanaal. Kleren is de eerste klus na het opzetten van het tentje.                                                                       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten