zondag 17 mei 2015


Woensdag 13 mei, Bernsdorf- Niemtsch 18 km

Als ik opsta en vertrek lijkt alles goed te gaan. Eenmaal onderweg gebruik ik 3 pakjes zakdoeken binnen 2 uur/ Dat is nog niet zo erg, maar alles doet me zeer alsof het mijn eerste trainingsronde is. Elk uur moet ik even zitten. Wel loop ik hier door het mooie naaldbomen woud. Met zijn vallende takken. Op de ruimte zweven valken hoog boven de landerijen op zoek naar prooi. Ik kan heel lang kijken naar dat sierlijke zweven. Wat een schepping. Op deze weg kom ik geen winkel of café tegen waar ik iets kan drinken. Als ik Peickwitz binnenloop, word ik staande gehouden door een man die zijn auto voor mijn neus parkeert. Ik kan bij hem in huis slapen, ik kan ook nog een fiets krijgen, maar als ik vraag wat het kost, moet ik de hoofdprijs betalen. Ik bedankte de man en loop door. eindelijk kom ik aan op de camping, ik ben op van de spierpijn. Tent neerzetten en daarna heb ik 3 uur geslapen als een os.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten