dinsdag 26 mei 2015

Maandag. 25 mei Klosterlehnin ,Wusterwitz am see 28 km

Als ik van de camping af wil zal ik over een hek moeten klimmen van anderhalve meter hoog. De poort is nog op slot en gaat om negen uur open. Daar sta ik dan om half zeven. Toch maar proberen. Eerst de rugzak over het hek en dan de weehly. Dat gaat wat moeilijker maar het lukt.  Voor mezelf is het geen probleem. Al met al ben ik daar toch een half uur mee bezig. Ik volg het fietspad door het bos. Toch raak ik van de route af. Als ik de weg vraag aan een man die zijn auto staat te wassen tekent hij de weg die ik moet lopen. Ik krijg een visitekaartje van hem. Hij vraagt als ik thuis ben of ik dan een bericht wil sturen naar zijn email adres. Dat beloof ik. Ik vraag of mijn waterfles gevuld kan, want het is aardig op temperatuur. Geen probleem zegt hij, en ik krijg nog een fles bubbelwater mee. Ik volg zijn route en loop nog eens twaalf kilometer door het bos over een smalle weg. Toch rijden hier nog heel wat auto's. Als ik in Kirchmoser  aankom vraag ik daar naar de camping. Immer gerade aus zegt de man, nog twee a drie kilometer. Dat lap ik maar aan mijn laars, het was nog drie kwartier lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten