zaterdag 2 mei 2015

Woensdag 29 april Ostra Bezdecin

Afgelopen nacht was het vreselijk koud, ik lag om acht uur al in mijn mandje met alle kleren aan. Dit kwam omdat ik gisteren door de regen zo koud was geworden, ik keek wel niet warm te worden. Dat ik vanmorgen wakker werd kraakte mijn tent , omdat het zo hard vroor. Het was 5 graden onder nul. Geen wonder dat ik het zo koud had. De tent een uitschudden en in de tas doen, dan maar met ijs. Als ik twee uur aan de hobbel ben breekt de zon door, maar het blijft koud. Hier en daar zie ik hazen door het land huppelen. Zo rond de middag is mijn brandstof op. De kar aan de kant  en even een paar broodjes naar binnen werken, en een fruitje toe. Daar knapt n mens van op. Mijn planning was dat ik naar Mlada Boleslav zou gaan lopen , helaas dat heb ik niet gehaald. Na 28 km vind ik het welletjes. Doorlopen naar Mlada Boleslav is nog 11 km, dan is te gek. Ik zit lekker in het zonnetje mijn verhaal te schrijven in Bezdecin in een motel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten