zondag 17 mei 2015


Zondag 17 mei, Byhleguhre - Ot Gross Leuthen, 22 km

Ik dacht dat er met knijptoetertjes gespeeld werd vanmorgen, maar het waren de ganzen waar ik wakker van werd. Wat kunnen die beesten een herrie maken. Dan hoor ik liever de merels. Het is nog erg stil als ik vertrek. Als ik bij Straupitz loop komt er een kolonne motoren met groot geweld voorbij, even later nog een kolonne er zal wel een evenement zijn. Ondertussen loop ik de Märkische Heide in. Alhoewel hier geen heide te vinden is, of het moet nog komen. Het is ook zo groot hier. Wel zie ik veel naadbomen. als ik het pad door het bos volg steken er opeens een aantal reeën over. Ze kijken naar mij en weg zijn ze. Voor een foto ben ik uiteraard te laat. Met rogge, haver, gerst, mais etc. staat het hier vol mee. De veeteelt is hier ook aardig aanwezig. Hier zie ik tenminste koeien buiten lopen. Als ik op de camping aankom ergens achter in het land bij een meer en tegen het bos aan, kijken ze me groot aan. Een mevrouw vraagt of ze een foto van mij mag maken voor haar weblog. Ja, wat wil je zo'n knappe kerel kom je niet altijd tegen (ha, ha, ha) Vol bewondering kijken ze naar mijn outfit. En zeker naar de schelp die ik aan mijn tas draag. Ook hier heb ik voor de zoveelste keer geen bereik met internet.

1 opmerking:

  1. Hallo pap, Fijn dat het weer beter gaat. Ik heb de kaart weer bijgewerkt.

    https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zvV2oaV5BWzE.kWdFqeZP6mik

    BeantwoordenVerwijderen