zondag 5 juli 2015

Zondag. 5 juli. Mainz snipperdag

Deze morgen ontwaak ik pas om half negen. Volgens Michael was het om zeven uur al 27 graden. n Lekker ontbijt met noten en zaden brood en een eitje erbij. Voor Michael heb ik nog een paar grote platte stenen uit de bus gehaald en achter in de tuin gelegd. Zelf kan Michael dat niet doen omdat hij met krukken loopt na een beenoperatie. Daarna hebben wij samen wat vragen opgesteld voor zijn interview aan zijn bekende Nederlander, zoals hij zegt. Zijn bekende Nederlander ben ik. Na vijf rustdagen worden mijn beentjes toch wat onrustig. De spieren weer wat korter, en soms krijg ik wat kramp in de kuiten. Af en toe moet ik wat rek en strek oefeningen doen om het lichaam en de conditie op peil te houden. Op een half ronde bal heb ik wat oefeningen gedaan. Vanmiddag heeft Michael de plaatsen en campings van mijn route voor mij in de p c gezet. Helaas is Petra verkouden geworden , daar is zij heel ziek van. Michael heeft ook diverse soorten muziek op mijn telefoon gezet. Het begint al wat af te koelen. Om negen uur vanavond is het 27 graden. Om deze tijd gaan we pootje baden in de tijl met een glaasje wijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten