maandag 6 juli 2015

Maandag 6 juli Mainz vrij

Na het ontbijt heb ik eerst afgewassen. Daarna ben ik een rondje gaan lopen. Na twee uur kom ik terug met wat aardbeien. Onder de middag hebben Michael en ik rijst met pruimen gegeten. Dat vond ik erg lekker. Het is jammer dat Petra nog erg ziek is. Vanmiddag heb ik een paar gaatjes geboord voor Michael in de garage voor een nieuwe elektra leiding naar zijn carport. Daarna heb ik het gras gemaaid achter maar ook aan de voorkant. Je hebt een ijskoffie verdiend zei Michael. Hij is heel dankbaar dat ik het gras heb gemaaid. De Nederlandse les begint om half zes. Dit wordt gehouden in een Grieks restaurant. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan. Niet iedereen heeft zijn huiswerk gemaakt over een bekende Nederlander. Het interview van Michael naar mij is wel geslaagd, denk ik. Van de leerlingen worden nog enkele vragen gesteld. Om zeven uur wordt het eten opgediend, en tussendoor wordt er naar mijn mening redelijk goed Nederlands gesproken. De lerares corrigeert af en toe. Rond negen uur gaan we huiswaarts. Als we thuis zijn drinken Michael en ik nog een wijntje. Daarna gaan we slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten