woensdag 22 juli 2015

Woensdag 22 juli Jalhay. Rustdag

Lekker uitgeslapen, daar was ik aan toe. Even brood halen in het dorp, dus drie kilometer lopen heen en terug. Nog even wat rondneuzen in dit dorpje maar er is hier niet echt veel te zien. Als ik terug kom bij de tent ga ik koffie zetten. Mijn buren zijn hun tent aan het opbreken. Zij zijn ook te voet en lopen vijf tot tien kilometer per dag. Het is hun eerste voettocht, maar het viel ze niet echt mee. De vrouw heeft al een paar flinke blaren. Ik heb ze nog enkele tips gegeven over voetverzorging. Met deze tips zijn ze heel blij. Even later vertrekken ze en gaan ze vijf kilometer verder naar een camping. Het is hier nogal druk vinden ze. Hier bivakkeert ook een scouting groep die afgelopen nacht tot vier uur lawaai hebben gemaakt.  Mooi gaat mijn route 66 weer verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten