maandag 27 juli 2015

Maandag 27 juli. Stevensweert Bree 27 km

Om acht uur zijn de broodjes klaar en kan ik ze ophalen. Ik loop richting het veerpont tussen Ohé en Laak en Ophoven. Dat is een uurtje lopen langs rivier de Maas. In de Maas drijven diverse kubus huizen in verschillende kleuren. Als ik om negen uur bij het veerpont aankom heb ik pech. Het veerpont gaat om tien uur in bedrijf. Ik mag dus een uur wachten. Dan ga ik eerst maar een broodje eten want ik heb nu al trek. Na mijn broodje pak mijn sudoku puzzel boek en ga wat puzzels proberen te maken. Om tien uur word ik naar de overkant van de Maas gebracht voor een euro. Hier vandaan is het nog achttien kilometer tot het bordje Bree. Halverwege ga ik een broodje eten en wat fruit. Nog zes kilometer staat er op een bord. Wanneer ik in Bree aankom moet ik toch vragen waar de camping is. Als (on)handige man druk ik met mijn knokige vingers op het verkeerde knopje, en ploep alles weg. Een man zegt als ge het eerste rondpunt (rotonde) recht over steekt en dan het volgende rondpunt ook dan is het nog drie a vier kilometer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten