zondag 26 juli 2015

Zondag 26 juli Brunssum. Stevensweert. 27 km

Na het ontbijt mijn kar vol laden met wat Lies me heeft toegestopt. Dit zijn goeie en hele lieve mensen, ik ben hier erg verwend. Voor ik vertrek verteld Ger nog hoe ik moet lopen. Vanaf Ginsveld loop ik over een af l.c.fietspad naast de provinciale weg richting Echt. Onderweg wordt ik aangesproken door een man, die wil weten waar ik naar toe ga. Hij vindt het heel interessant en zegt ik vind het nogal wat. Ik kan het niet meer zegt ie maar ik wens je een gezonde thuiskomst. Als ik in Echt aankom ga ik even koffie drinken. Ik krijg een kop koffie en een glaasje slagroom met advocaat. Hmmmm dat is wel heel erg lekker. Ik vraag nog even de weg naar Stevensweert. Aldoor maar rechtuit zeggen ze in dit eetcafé. Ik start mijn maatjes 43 links en rechts en hobbelen naar Stevensweert met het zonnetje op mijn bol. Aan het einde van Echt zie ik natuursteenbedrijf van Michael Opeet en Beisterveld. Als ik de brug over het Wilhelmina kanaal loop zie ik veel plezier boten door het kanaal varen. Nog een paar honderd meter dan ben ik weer op een kleine camping. Rond vier uur begint het te regenen. Dus heb ik maar een tukkie gedaan van n uur. Het regent nog steeds, rond half acht wordt het droog.

1 opmerking:

  1. Welkom in nederland co. Nog ff en we zien elkaar weer bij de jumbo.

    BeantwoordenVerwijderen