maandag 3 augustus 2015

Zondag 2 augustus Essen. Oud Gastel. 20 km

Eerst haal ik mijn broodjes op bij de receptie. Daarna vertrek ik richting Nispen. In het centrum van Nispen verzamelen zich een groep wielrenners  om het wekelijkse rondje te fietsen. Hier kort ik ook mijn broek in want het is alweer behoorlijk warm, en dat om negen uur. Tussen Nispen en Roosendaal ga ik linksaf een smal wandelpad/ fietspad in. Een leuk weggetje om te wandelen langs een maïsveld en weiland. Verder op loop ik door een bossage en kom ik uit bij een park waar achter een hek dieren lopen. Ik loop recht door Roosendaal en ik kom uit bij de A 17 waar een fietspad langs ligt. Dan vervolg ik de weg naar Oud Gastel, en dat had ik niet moeten doen. De camping ligt dichterbij Oudenbosch dan bij Oud Gastel. Dus ik heb een flinke omweg gemaakt. Al met al heb ik wel heel lekker gelopen. Morgen neem ik een snipperdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten