maandag 3 augustus 2015

Vrijdag 31 juli Lichtaart. Sint Job in t Goor. 30 km

Eigenlijk had ik gisteren tien euro moeten betalen voor een douche kaart, wat ik vanmorgen om negen uur weer terug zou krijgen. Om negen uur al zeg ik, dan is de dag al bijna om, ik wil eigenlijk om zes uur aan de hobbel. Nou laat die borg dan maar zitten, als u de kaart inwoners deze envelop in de brievenbus doet vind ik dat ook goed. Dat heb ik gedaan. De eerste paar kilometer zijn over een fietspad langs de weg. Daarna ga ik tot Sint Job in t Goor door het bos. In dit bos is af en toe een weiland, waar veel paarden lopen. Hier in deze omgeving zijn nogal wat paardenfokkers en liefhebbers. Vlak voor Sint Job in t Goor vraag ik aan paar aankomende fietsende dames de weg. Maar die kunnen mij niet helpen. Een van de dames vraagt wat mijn vrouw er van vind. Hebt gij soms een briefke  op tafel gelegd met het bericht ; ik ben efkes wandelen. Nee zeg ik , dat gaat niet zo bij ons. De dames moesten er zelf om lachen, de lolbroeken. Na dit gezellige gesprek gaan we elks ons weg. Na enkele kilometers arriveer ik op de camping. Het aftellen is begonnen. Nog ongeveer 260 kilometer te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten