woensdag 5 augustus 2015

Maandag 3 augustus Oud Gastel 12 km

Rond acht uur gaan mijn voetjes naar Oudenbosch, ik wilde een wandelkaart kopen. Op maandag zijn hier alle winkels dicht of gaan om een uur open. Ook de boekwinkel gaat om een uur open, dus pech voor mij. Ik ben hier om negen uur en ga echt niet wachten tot die tijd. De Basiliek in Oudenbosch is een kopie van de St. Pieter uit Rome. In de Basiliek zegt vrijwilligers al zes jaar bezig met restauratie werkzaamheden. Nu zijn ze aan het marmeren met verf. In het gemeentehuis is ook het VVV gevestigd. Maar net als in Duitsland is er geen informatie buiten de gemeente grenzen. Dat is een beetje jammer. Wel krijg ik een kop koffie. Als ik terug kom op de camping is de temperatuur aardig opgelopen, het hemd kan uit. Wat eten en een tukkie doen dat is wel lekker. Daarna de blog proberen bij te werken. Vanavond net na het eten vragen de buren of ik nog een kippenpootje wil. Nou dat sla ik niet af, maar ik krijg er twee met een biertje. Daarna nog koffie en om negen uur gaan ik naar mijn tent. De voetjes verzorgen en slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten