woensdag 5 augustus 2015

Dinsdag 4 augustus Oud Gastel Oosterhout 33

Om vier uur begint het te onweren en hard te regenen. Rond vijf uur begint het droog te worden. De boel opbreken en inpakken . Ik loop recht Etten-Leur. Onderweg krijg ik nog wel een beste bui op mijn kop. Snel het regenpak aan en door gaan, want het meeste water valt toch naast me. Met n uur is het weer droog. Als ik in Teteringen loop komt  een  vrouw met achterop fietsen en vraagt of ik een lange tocht maak. We raken in gesprek want zij vind het reuze interessant. Wilt u een kop koffie en wat eten. Graag zeg ik, dat sla ik niet af. Bij haar thuis dekt ze de tafel voor mij. Ook krijg ik wat adressen van Vrienden op de fiets die ik volgende week waarschijnlijk nodig heb. Deze vrouw heeft altijd in de zorg gewerkt en geeft nog yoga les op haar 73e jaar. Na ruim een uur stap ik weer op, en de vrouw wijst me nog de weg naar de camping. Bij de camping de kwikstaart staat een bord bij het hek. Geen bikers, toevallige passanten en wandelaars. Het is te veel werk of hij is al binnen, wel heel vreemd. Even verder is nog een mini camping de kleine Abtshoeve waar ik hartelijk wordt ontvangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten