maandag 10 augustus 2015

Maandag 10 augustus Amsterdam Zuidoost. Rustdag

Ik logeer bij een zus van een buurvrouw uit Winkel. Om acht uur kom ik uit mijn mandje. Heel lekker geslapen heb ik, alhoewel ik om half vijf wakker werd. Eerst een ontbijt met een koppie thee. Daarna heb ik de boel afgewassen en opgeruimd. Tegen half twaalf zijn we naar het centrum van Amsterdam gegaan. We hebben niet echt dingen bekeken, maar gewoon wat door de stad gelopen. Ergens een terrasje pikken, dat is altijd leuk om dan mensen te bekijken. Rond drie uur gaan we weer huiswaarts. Hier heb ik nog wat kleine klusjes gedaan. Verder hebben we wat gebabbeld over koetjes en kalfjes. Ik vind het heel gezellig dat ik hier mag overnachten, maar morgen ga ik echt weer verder.  Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten