zondag 26 april 2015

zaterdag 25 april

Heerlijk geslapen vannacht, nu eerst even douchen, daar fris ik alweer lekker van op.
Samen lekker ontbijten, wat ook lekker is. Zo, dan gaan we lopend de stad in.
Eerst heb ik bij de receptie gevraagd waar ik een outdoor winkel kan vinden, ik moet nog gas hebben want dat mag ik niet meenemen in de bagage.
Gelukkig vonden wij  die winkel vrij snel, dus kan ik maandag mijn potje koken.
Verder hebben we lekker door Praag gelopen.
Wat is dit toch een mooie stad, je kijkt je ogen uit.
Al die gebouwen met torentjes, beelden en gouden knoppen op de torens.
Als we op de Karlsbrug zijn, kijken we verwonderd naar alle handel op deze brug.
Van sieraden maken naar tekenaars en vooral de muzikanten.
Vanavond hebben we lekker bij de Italiaan gegeten.
Heerlijk.ooit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten