zondag 26 april 2015

Vrijdag 24 april

Vanmorgen nog een paar boodschappen gedaan, ik ben om half zeven opgestaan.
Ik was wakker, dit is een normale tijd voor mij, omdat ik altijd voor Marian broodjes smeer en beleg voor haar werk.
Daarna ga ik de krant lezen en gelijk n broodje eten met een beker thee.
Toch ben ik weer naarbeetje nerveus, we noemen het maar gezonde spanning .
Rond de middag komt onze dochter Ellen met man en kinderen langs en eten nog broodje mee. Later komt ook Yvonne met haar kinderen langs, en ook René en Melanie, allemaal nog even afscheid nemen.
Nee, aan belangstelling heb ik niet te klagen.
Op tijd gaan Marian en ik richting Schiphol, ik zeg juist op tijd omdat de voorjaarsvakantie vandaag begint, dus kan het wel eens druk worden op de weg.
Alles verloopt voorspoedig, we houden zelf tijd over.
Om 21.05 uur vertrekken we van Schiphol naar Praag , alleen zit Marian achterin en ik zit voorin, nou ja dat is dan maar zo.
Onderweg trilt en schut het vliegtuig wel n beetje alsof we in de lucht over een  pad van kasseien rijden.
Turbulentie heet dat, zelf heb ik er niet zoveel van gemerkt, maar anderen wel.
Als we aan komen op de luchthaven van Praag nemen we een taxi naar het hotel.
Even op de kamer installeren en wat opfrissen.
We gaan nog even n biertje drinken en dan naar bed, want de dag is lang genoeg geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten